Aloha onsdag

Nu har man påslov tills på måndag känns skapligt fint! Idag har vi bara skrivit prov och fixat med körkorten. Fick faktiskt alla rätt på provet, oooj så stolt man blev :D dock fick nog dom flesta väldigt bra poäng för provet var lätt! =) Efter vi slutade vid 11 så har jag pluggat i nästan 2 timmar. Skriver upp på datorn frågor och svar, ord som jag ska kolla upp och egna frågor.. En som sa att jag var överambitös men jag måste ju vara det för nästa vecka är det gallring och jag är jätte rädd för att jag inte ska få fortsätta för att jag har minst erfarenhet av alla.. Men kan jag iaf utmärka mig på ett plan så kanske en lite chans finns? Snackade nyss med Kjell som sa att dom inte brukar vara så hårda med gallringen men att det kanske skulle bli.. Nå nästa vecka får vi väl se om jag får fortsätta! Så håll tummarna för mig nu! =)

Nej nu ska man väl fortsätta så jag blir klar innan bussen går, tänkte att morsan skulle skriva ut alla papper på jobbet så jag kan träna till fjälls..

Ha ett bra påsklov, kan hända att jag inte hinner skriva nå mer.. för ikväll blir det att öva på spanskan :P haha

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag fattar ingenting.. Vad är det du pluggar? och varför spanska?! :P

2010-04-03 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0