aftonblads häng


Går igenom härliga aftonbladet.. Bara jag som börjar bli skapligt less på Lars Vilks? Personligen så tycker jag att han får skylla sig själv om alla vill döda han. Han visste precis vad han gjorde när han avtecknade Mohammed som en hund. Vi kan sitta här och säga: Ja men nått måste dom väl tåla? Men varför reta upp folk som inte gillar att bli retade? Han hade kunnat göra vad som helst, men han visste att han skulle få sån uppmärksamhet. Men vad är egentligen konst? Kommer ni ihåg den här kvinnan som simulerade ett självmord, hon fick tas omhand av poliser och sjukvård i tvångströja. Ja det var visst konst. Betyder det att jag kan gå till skolan och bränna upp den: Men kolla, ser ni inte hur vackert färgerna blandar sig när det brinner. Förstår ni hur jag tänker?


Helt enkelt onödigt, men en smart strategi för att bli känd,ett tufft yrke där man ska ha en otrolig talang och gärna vara själv inom sin genre . Men nu ger vi upp det här.



Top model nu. Orkar inte tänka haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0