Vet ni vad

Alla tycker jag är jätte töntig som läser en massa bloggar men vissa blir till en drog bara för att dom är så knäppa och patetiska, men det finns undantag som bloggar där man blir inspirerad till olika saker, mode, smink, träning osv. och nyss så läste jag en blogg om en tjej som tränar riktigt mycket och jag kände bara att jag vill ut i spåret och promenera och kanske även små springa nu!!

Nåja det roliga var att jag har sån enorm träningsvärk från igår när jag hade ett litet gympass i mitt lilla rum, nästan 200 olika slagt situps, armhävningar, utfall, knäböj, ja kroppens är helt slut men nu vill jag ut igen och det är det jag vill få fram att även om allt känns hopplöst så kan man få inspiration bara man letar..


Förresten så känns det som om det krälar djur över hela mig, har redan hittat 2 myror på min tröjan, eller så var det bara en som hoppade över till andra ärmen? Eller måste jag kanske genomgå en inspektion av rummet och av mina kläder? haha usch det börjar kräla ännu mer på mig nu!


På med träningskläderna och träna bort dressingen och baconbiten jag åt idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0