the end of the day

Nu har vi slutat och det är jag glad för. Det blåser jätte mycket ute och kallt som bara den och då har jag ändå på mig långkalsonger, underställströja, varselbyxor och två fleecetröjor. Vilken katastrof när det är den 22 juni, ja man blir lite deprimerad..

Har precis kommit hem från Frasses där jag käkade med Urpo, han ringde och frågade om jag skulle med, det lät ungefär så här.
matilda: meeeeen nej Urpo jag kan inte! då äter jag bara onyttigt!
Urpo: Men du kan bara följa med som sällskap
matilda: men nej det funkar inte så! Jag kommer ändå äta när jag är där!
Urpo: men sluta nu, följ med.
matilda: jaa hm okej då jag kan äta en nyttig hamburgare..


Så jag inbillar mig att en 90 grammare med grovt bröd, sallad, tomat, bacon och lite bacon är nyttigt. Min fråga till er: Är jag på rätt spår?


Den såg ju god ut! haha eller så inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0