Söndag igen

Nu är det söndag åter igen och lika trist för det, helgen bara rullar bort i en dimma, antingen har man blivit för full eller haft för tråkigt haha

Nu ska jag börja med mina mat lådor och sen sätta mig i bilen vid 6 tiden mot härliga Pajala.. Det har ju börjat nån ny serie på 3:an (tror jag) typ sjukhus serie, rätt så bra faktiskt, såg den förra veckan. tips till er iaf=)

Annars har jag inte så mkt roligt att berätta, ser framemot de nästkommande helgerna iaf. nästa helg blir kanske lule med viktoria och kanske Emelie där vi ska mysa med Lisa, måste bara ringa och kolla läget, annars blir det mys här hemma och fixa lite saker, så inge jokkmokk för mig så ni vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0