om veckan

Ja hur har veckan varit då? Riktigt kul kan jag säga! Har kört Lännen dessa dagar och jag stormtrivs! Har lastat på dumpern som en tok och det går bättre och bättre för varje lass, jag börjar till och med bli nöjd med mitt tempo! Men det går alltid att bli bättre. Har även provat gräva lite med den och det gick helt okej, lite svårt för ibland så börjar den vicka fram och tillbaka så det känns som om den ska välta men då försöker jag bara slappna av, andas in och ut och sen dra in spakarna..

Igår så stack Daniel iväg med lännen och skulle fick en klurig grej åt oss. när vi kom tillbaka så hittade vi den såhär


Det syns inte så bra, men han har grävt under lännen, hela vägen så vi kommer varken fram och eller bak.

Vi stog och klurade tills Daniel fick berätta haha, låsa framaxeln, lägga fram skopan och lyfta upp maskinen medan man kör över diket. 





Sen fick dom köra över diket också



Jag slapp göra det igår men just nu håller jag på att "gräva min egen grav" haha, usch vad nervös jag är!! men det kommer nog gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0