My sisters keeper



Nu har jag äntligen fått se filmen My sisters keeper och den var precis lika bra som alla har sagt att den är. Tårarna rann nästan konstant och jag sitter fortfarande och drar in snoret medan ögonen känns helt uppsvulla..
Tycker att Cameron Diaz gjorde ett riktigt bra jobb i filmen och man kände verkligen hennes desperation och ja värst var på slutet när hon bröt ihop natten då Kate dog... Kanske inte ens beskriva filmen men se den om ni inte har gjort det!


tänk att nästan alla känner någon som haft cancer.. jag blev faktiskt till av att min pappa fick det och dom var tvungna att få barn just då för annars hade jag aldrig blivit till.. även morfar har haft det men det var nog längesen, mormor har haft det rätt nyligen och det går inte beskriva hur jobbigt det är att se någon tyna bort, jag har skrivit om det i bloggen förr, men jag var den som skulle raka av det lilla hår som mormor hade kvar och det var så hemskt att jag sprang in på toan och spydde men skämdes så mycket att jag sa att jag hade ätit för lite.. nej som sagt går inte beskriva men jag tror dom flesta har varit med om sjukdomen på ett eller annat sätt..


Nej nu ska jag slå upp min Anne Holt bok och läsa mig in i sömnen för jag är alldeles för trött för att sitta här vid datorn och göra absolut inget.. Imorrn blir det nämligen en tripp på stan och försöka hitta nått fint till nästa helg

puss&kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0