morrn

godmorgon, usch vad trött jag var imorse även fast jag la mig typ halv 9 och somnade runt halv 10. 8 ½ timmes sömn, det måste ju vara ideal sömnen va?

Ska snart dra mot datapörtet för att göra mättekniksprovet och äntligen så får man bli klar med det och sen börja på mördar provet - Vatten & avlopp.. Men jag har iaf ett litet plugghuvud så det ska nog gå bra =)

Sen ska jag även köra hjullastaren till stallet, kanske 5 km, lite små pirrigt :) men det går nog bra och nu vet ni att ni ska hålla er från vägen vid 8 tiden idag! :P

kan förresten säga att mina ben har nog aldrig gjort så här ont, men det är oftast andra dagen man har som ondast.. sa jag förresten att jag gjorde situps, rygguppresningar och benlyft igår, så helt värdelös dag var det inte..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hejhej, jag hittade dej här :)

Jag blir lite fundersam när jag läser din blogg. Jag trodde du var frissör och inte grävmaskinist?

2010-06-23 @ 09:23:18
URL: http://zandry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0