måndag

Måndag igen och helt ärligt så känns det bra även om jag är trött som bara den.. Idag har vi börjat fixa vägen som går från gropen till elljusspåret. Jag kör Lännen och kan säga att helt lätt är det inte, men det går bättre och bättre för varje gång man kör.. Det är så jädrans många knappar i hytten och man ska tänka på allt.. men jag börjar komma in att köra baklänges, alltså sitta med ratten i ryggen och köra med spakarna, det krångliga är när man ska svänga och använder en knapp, men som sagt kommer in i det, det knepiga med skopan är att man använder spakarna till tilten, samma som till grävmaskinen och då blir det tvärtom.. så det blir lite fel ibland, men har iaf provat på det förr när jag hade pallgafflarna på grävmaskinen då var det samma.. Men men.. ska snart åka iväg fortsätta arbeta.. dom andra skulle ut och äta och då kunde jag lika åka hem till hotellet och lägga in bilderna från helgen..

Kan säga att helgen har var underbar!! kan inte ha blivit bättre och det var ett riktigt härligt gäng! ingen stor ångest, eller jo jag har ångest över att jag var så jädrans sur! jag fick en surfylla haha men kul hade jag :P
Bilder kommer sen! :D

Förresten, jag luktar inte gott, när jag skulle kolla kylarvätskan så var jag tvungen att kliva över skopan för att öppna luckan och sen när jag skulle ner for jag så att jag hade en tub mellan benen och där är jag nu helt svart haha svart i grenen, vackert! och gott luktar det.. inte.. sen vet jag inte om orsaken att jag inte duschat sen lördag och har gammal bakisfylla i porerna kan bidra med en äcklig stank, men vi låtsas inte som det! okej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0