Lunch


Tjena idag är jag faktiskt hemma på lunch, just idag så känns det trevligt att sitta här med tv:n på och små kolla runt på datorn, än att sitta i baracken och äta.. Idag bjuder min matlåda på honungsglaserad kycklin och burgul.. nyttigt Matilda ;)


Idag på förmiddagen så har vi haft teori och besök av arbetsförmedlingen.. det gick bra och såklart fick jag frågan om killarna är snälla mot mig haha så om ni också undrar, ja dom är jätte snälla!
men irriterad blir jag på dom ofta.. om jag ska vara ärlig, men dom ändå bäst :)



Måste bara säga att vad ovanligt glad jag varit på sistonde och jag märker hur man ändrar sin uppfattning på allt även då..
Kan inte bli så mkt bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0