Just nu

Just nu vill jag ha långt svallande hollywood hår som jag kan kasta bak och förtrolla alla med.. jag vill ha bort mitt överflödiga fett så jag får mig mina favorit jeans.. jag vill sminka mig och se gudomlig ut och ha skit snygga nya kläder på mig och alla komma tänka, fan vilken snygg klädstil hon har!

men i själva verket så sitter jag med okammat medellångt tråkigt hår instoppat i en mössa, fettet hänger dinglar och skriker ge mig situps!  jag är helt osminkad, med antagligen mashmallow klet över munnen och jag har på mig mjukisbyxor,träningströja och vindjacka

haha vilken kontrast!

Får se hur helgen blir med Lajsa än, beror på om hon hinner klart med allt innan helgen, känns för jäkla trist om det inte skulle bli av, men har planer på vad jag ska göra i Gällivare om jag blir där och det känns inte heller förjäves :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0