jag har tråkigt

Fyfan vad trist jag har, fick sluta rätt så mkt tidigare än vi skulle och väldigt mkt tidigare än om vi hade gått vanlig dag.. vad ska man göra? Har redna hunnit se en film som jag somnat till.. skulle sen ut och promenera, testade på en annan stig men den gick inte så långt typ 10 minuter. så en 10 minuters promenad? jag är lat yes Iam..
Men kruxet är att jag vaknade imorse med en hals som gjorde jätte ont och jag kunde knappt svälja och så är det fortfarande! hade gärna åkt ut på elljusspåret och motionerat ordentligt men är helt slut men ändå rastlös..

Nåja det kanske blir grillning ikväll i Vasikkavuoma annars tar vi det imorrn.. ett ställe ni lätt ska besöka jätte vackert! har lagt in bilder därifrån tidigare på bloggen. massa lador typ :P

Förresten. började arbete på väg idag. rätt så intressant faktiskt och vi fick bra övningar som gjorde att vi lärde oss en hel del, dock jävligt svårt med paragrafer och sånt men som sagt en grundläggande kurs man behöver inte veta allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0