ja jag borde ha dåligt samvete

Jag brukar alltid få lite dåligt samvete om jag inte bloggar men jag har helt enkelt inte hunnit :O har spenderat min tid i gropen, pluggat, sovit, joggat, booken. Ja ni märker, ingen energi till bloggen alls men ändå har jag velat det, igår tänkte jag se klart änglar och demoner men så råkade jag somnade och sov sött från halv 9 - 06.45 nästa dag haha

Jag har faktiskt börjat ta rejäl sovmorgon nu förtiden och skiter i mina mysiga frukost minuter och drar mig i sängen tills jag måste upp..

Men nu till helgen. Ni har säkert kollat på booken men tänkte slänga upp några bilder iaf ;)

Jag och jacob kom iväg mot Byske vid halv 10 tiden på fredag morgon och tog oss en lunch i Piteå, kom kanske fram till campingen vid 12 tiden men då fick vi inte checka in förrän kl.15.00 (?!) Så vi åkte till strandvillorna och satte oss på stranden med gänget som redan hade anlänt. Jag var helt nykter för jag skulle köra bilen till stugan sen men dom andra var på sitt pigga och glada humör :D







Efter 3 så fick jag sprätta första och dracks gjorde det hela kvällen med hög musik, lite kubb, fylle snacka, promenad på stranden :)







Kan säga att Byske camping är lätt värt dom där 5 stjärnorna.. Ni skulle ha sett vad fint service huset var! dock tog jag inte kort på det, men jämför man det med tex pite havsbad så skulle pite få minus poäng! Tog lite bilder när jag gick mot strandvillorna.

Vår fattigmansstuga :P

Minsta stugan på campingen men vi hade bara våra saker där och var knappt där =)




Servicehuset:)



Här ser ni strandvillorna =)

Härliga bilder va? Lördagen började lite segt och det kom en liten regnskur men snabbt försvann den och solen tittade fram. Fick till och med ett litet dopp, hoppade från flotten och simmade tillbaka till stranden :P Kvällen var också riktigt kul men råkade bli liiite eller mycket för full haha illa men men det händer den bästa och mig händer det alltd hm! haha


Haha dom köpte en "pool" :P

Så killarna passade på att bada lite ;P


Brudar :P




Nu ids jag faktiskt inte lägga in fler från midsommar helgen! men alla ser ni på booken! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0