hellllloo

Bara för att jag har lite trist så kan man skriva lite blogg.. ligger här i soffan med en kass film på tv:n och en sjukkille under täcket! en helt vanlig lördag alltså! Vädret verkar fint så en grillning lär ske till middag=)

dom senaste dagarna har vart galna.. varför dricker man egentligen, idiot man är och lätt går det ner.. bakisrekord igår och hade nästan helst kunnat ligga under täcket men jag höll ut till halv 1 så for vi hem och sov.. underbart är bara förnamnet!

Men hade ändå trevligt igår och träffade massor av snälla människor som man inte träffat eller snackat med på 100 år känns det som, så en bortkastad kväll var det inte, men jag kände mig så otroligt tråkig

nej nu ska jag kanske läsa aftonbladet ? kanske försöka väcka jacob.. nå bra knep?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0