heeelg

Även fast jag får helg på torsdagar så känns det ändå som om helgen kommer först på fredag. Solen skiner och jag blir glad och hoppas på att den kommer stråla extra mycket imorgon för då ska jag och Lisa ha stugmys på tallholmen, vi ska fiska, dricka öl grilla korv, snacka skit och bara ha det allmänt trevlig :D ser verkligen framemot det och hoppas att vädret inte sviker oss.. plus att jag får premiärar mina nya gummistövlar :D


Det här måste vara mitt och Lisas knäppaste fiske minne, vi på vår vanliga fiske tur och motorn dör! hade bara en klyka till åran så det tog kanske 2 timmar att komma tillbaka till Östansjö hah



Kommentarer
Postat av: Malllan

Vi for bara dit på inpuls, Mathilda från Porjus mötte mig på arlanda, så var vi ut på krogen och hade kuul;D En natt i sthlm och sen drog vi hem! Det borde fan alla göra! :D

2010-06-04 @ 13:51:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Malllan

Vi for bara dit på inpuls, Mathilda från Porjus mötte mig på arlanda, så var vi ut på krogen och hade kuul;D En natt i sthlm och sen drog vi hem! Det borde fan alla göra! :D

2010-06-04 @ 13:51:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0