hahaha

Typans! Jag har bott här i Pajala sen 22 mars och nu den 14 juni kommer jag på att jag kan komma in på internet på min egen dator genom det trådlösa internet. visst det är inte skyddat men jag gör inte direkt några hemlisar när jag är inne på internet och surfar :)
fan vad bra!! Jag är lycklig som en gris och nu får jag äntligen nått att göra på kvällarna, alltså läsa bloggar och kunna blogga lite mer ;D synd att jag inte har med mig kamera sladden denna vecka. (tror jag hm)


Det blev iaf grillning ikväll med urpo och Emil och vädret var skönt med några få regndroppar. vi grillade korv och mashmallow och surrade på där ute. Tänkte kanske dra ett större gäng imorgon om vi får med oss några.. och då ska kameran med, för såklart så glömde jag den ikväll.


Här var vi, fast vattnet hade torkat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0