groggy

Jag är helt borta, ansiktet följer inte riktigt med i mina rörelser.. gick hem tidigare idag och sen dess har jag typ sovit, somnade till filmen australia, så jag måste se om den, men satan vilken bra film! Helt över mina förväntningare..

även fast jag mår så dåligt så tänkte jag lyxa till det och äta på snickarbacken men det var så fullt där så jag väntar en liten stund.. hoppas dom har riktigt god mat nu när jag är där ;D

nej vi får hoppas jag är en pigg tjej tills imorrn då jag även ska köra dem dom 15 milen.. men vi tar en sak i taget, mat nu, packa sen, Gällivare imorrn!

då vet ni min dag än så länge, kommer antagligen fler inlägg för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0