grillning

Det blev en liten mysig grillning med korv till varmrätt och mashmallows till efterrättt, muuums :)
Vädret var verkligen kanon, nästan blå himmel och gräset bara lyste av grönska! vilket vackert ställe!









Nu måste jag faktiskt gå och sova är jätte trött, känns som om jag skulle kunna ramla ihop i en hög.. men då gör medicinen sin verkan.. En annan diagnos jag har fått på sistonde är yrsel, en sån där som är i kanske 20 sekunder, och allt dämpas, man hör inte riktigt vad alla säger, allt blir suddigt och allt snurrar och man måste ta tag i nått för att inte ramla.. men man är ändå vid medvetande, hmm börjar nästan bli orolig vill inte direkt svimma haha nåja det är inte vattenbrist om nån tror det. nu ska jag sluta vara en sån där hypokondriker.. ;)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0