glad för stora saker, glad för små saker.

Måste bara säga något som är helt ointressant för er men toppen för mig och knäppt att jag kan vara överlycklig över en sådan lite sak!

Men som dom flesta vet så har jag blivit ett riktigt allergibarn.. Det började smått när jag var runt 15 år och jag började reagera på äpplen, morötter, pollen osv.. Jag har fått en allergiskreaktion av praktiskt taget all frukt du kan hitta i grönsaksdisken förutom apelsin och clementin vilket är toppen men dom är inte goda på sommaren..
Men i våras så gjorde jag ett allergitest för alla frukter och annat och det visade sig att jag bara är allergisk mot

Äpplen
Päron
morötter
hasselnötter
Kiwi
jordgubbar
och ytterst lite mot jordnötter

Vilket betyder att jag kan mumsa på sommaren godaste frukter som nektariner, persikor och körsbär :D
Jag kommer ihåg hur ledsen jag blev när jag trodde att jag var allergisk mot dom och att jag aldrig mer skulle kunna äta!


MEN, såklart så kan jag ändå få en reaktion av dom för det finns så mkt annat som påverkar det men än så länge så har det inte blivit så allvarligt så att det har synts, igår så svullnade läppen bara upp en aningen, såg ungefär ut som om jag hade lagt på läppglans som förstora läpparna lite :)

Min nya lycka ;) nu vet ni!



Kommentarer
Postat av: Stina

Ja... gör det genast!!:D Glöm inte bort det:p Jag läste boken först, och längtade ihjäl mig efter att se filmen.. och blev som sagt besviken på slutet. Jag grät mycket mer av bokens slut än filmens : p men båda är som sagt bra på olika sätt:) Joo det är bra:D själv då?? jobba hela sommarn eller?

2010-06-22 @ 17:03:16
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0