Fredag ;)

Sorry igår blev det inte att skriva i bloggen, satt knappt vid datorn.. Vi fick sluta vid 3 tiden (rätt så sent) Så jag kom kanske till jokkmokk vid 7 tiden, en trött och less tjej.. Jag somnade redan vid 10 tiden framför filmen Click och gav upp och la mig...men inte så undra på när man kliver upp hyffsat tidigt..

Men såklart så sover jag som en kratta inatt, vaknade vid 04.00, klar vaken, somnar, vaknar 07.00 en timme innan klockan ska slå, klar vaken, ska jag kliva upp? ska jag inte? näää sover annars blir jag så trött på kvällen.. när klockan ringde vid 8 var jag dödstrött. typans..

nu svammlar jag.. nu ska jag fixa lite frukost och sen fixa mig =) kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0