Fan vad dum jag är

Vi kommer till den sen..

Dagen började med prov och jag kirrade alla rätt, fast nån fråga var jag tvungen att ta muntligen för jag hade skrivit för lite, men visst svaret..

Sen började vi på stallet, jag körde dit och ja pirrigt var det men jag kom fram utan att ha ihjäl någon haha
Efter att ha tränat på planering där på ridbanan så ringer Daniel (läraren) och frågar om jag ska följa med Kjelle till Haparanda och gå på Ikea, eh javisst? Nog för att jag inte är stormförtjust i ikea men kul att åka dit och kolla plus att jag aldrig vart i Haparanda..

Så en biltur dit på 18 mil kommer vi fram, jag köpte en lampa åt Axel och påslakan till mig. Där kommer vi till varför jag är så dum, lakana kostade 500 kr! förstår ni? Jag har köpt lakan för 500 kr och det fattade jag först i kassan, varför tog jag inte bort dom? vad DUM jag är! Nåja dom där lakana ska ingen smutsa ner!!

För Kjelle gick det sämre, han hade inget kontonr till företaget så vi kunde inte fixa en faktura, så det vi for dit för att göra gick inte alls.. så vi drog raggen och sökte nån restaurang och hamna i en shoppinggalleria på finskagränsen där vi tog en bakad potatis, köpte även en subway till middag som jag precis njutit av ;)

Sen gick jag in på Gina tricot och köpte ett linne, bikinitrosor, sen alko där jag shoppade 2 likörer ;) muuumms

Nu till mitt andra: Fan vad DUM jag är.. Jag gick och solade när jag kom hem, 25 minuter och jag ser ut som en stoppskylt, knall röd! usch vad hemskt, jag känner hur cancern bara kryper i mig!

skit skit skit ångest och fattig plus att jag ser ut som en kräfta.. ge mig kraft ge mig ro..

Nu ska jag slå på bra musik och städa mitt hemskt stökiga rum..

Det här är ett tråk inlägg, inga bilder inga rättelser..  vilken tur att jag är så smart att jag vet att väl inte stavas vell.. hojja

Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack! :D

2010-06-24 @ 13:01:48
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0