död åt pollen

Fan vilken pollenallergi jag har haft igår och har idag. Jag nyser konstant och det flyger spott överallt, näsan kliar konstant och jag vill bara stoppa in ett finger och klia tills jag dör..

Era lyckliga satan som inte lider av denna dystra sommarsjukdom..

nu ska jag typ plugga lite, är hungrig som en tok men Emil var visst tvungen att jogga innan vi kunde åka och grilla.. Idag hänger även Joel med, får se om vi lyckas få med nå fler =) och idag kommer kameran med!

Förresten har hunnit vara på en promenad idag, gick nästan 5 km, tänkte gå mer men 5.7 km slingan var lite suspekt och det var vatten överallt men jag lyckades med 7727 steg, inte så dåligt! är fortfarande lite förkyld så jag tog det hyffsat lugnt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0