Det kungliga bröllopet

Nu har dom äntligen gift sig och ååh vad fint det var och mäktigt med alla kungligheter som satt där i kyrkan vid ceremonin. Daniel var så nervös att att händerna darrade när han skulle trä ringen på Victorias finger och tårar kom såklart från båda :)

Jag vill fan också gå på bröllop, kan ingen gifta sig snart? En begäran från mig!

Ja vi har troget följt allt från golvet i vardagsrummet medan jag har färgat mammas hår och nu sitter mitt under blekning.. Kan säga att jag är lite nervös inför resultatet men men =)

Jacob har även börjat rulla mot Gällivare så snart får man pussa på han ;P

Nej nu fix sen ska jag, Axel och Molly gå till stan och kolla på kortegen med alla amerikanare! fränt :)


 en mini bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0