Björn?

Okej det här känns konstigt att skriva för samtidigt blir jag osäker på mig själv.. Jag var ute och gick på elljusspåret, hade kanske gått 1 ½ - 2 km när jag ser nått stort brunt, 1 meter hög kanske, helt plötsligt lyfta på huvudet och kolla på mig.. jag tvärstannade och backade tills jag kom till en kurva, den var rätt så långt bort från mig, jag suger på att säga ungefära mått men kanske 20 meter mer? och samtidigt blir jag osäker, det kanske inte ens var en björn? jag ser ju som en 90 årig tant typ haha men varför hade jag reagerat som jag gjorde då? Ni vet hur det är när man sett något men sen blir man jätte osäker.. När jag kom tillbaka till hotellet så pratade jag med en som jobbar här och hon berättade för mig att det har stått i tidningen att dom sett en björnhona med sina ungar korsa vägen till elljusspåret.. Helt sjukt. Det absolut sista man vill träffa mitt ute i ingenting är en björnhona med sina ungar. dead meat.. Så det måsta stämma..

Nu är jag irriterad för att jag inte fick nån bild, för att den förstörde min motionsrunda och att jag inte vågar gå där nå mer.. Jag hatar att promenera på stan för då börjar man tänka på alla bilar som kör förbi och kolla på hus.. skitans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0