about my weekend

Tänkte skriva lite om min vecka för det har helt enkelt inte blivit av att sitta vid datorn nå längre stunder.
I veckan har jag kört katten, var ju den första som fick köra den när vi först fick hit den, men det var bara 1 gång för 220:on  funkade inte då.. men det var riktigt kul och jag hade ett roligt uppdrag, att höja och bredda vägen högst uppe vid gropen. så mycket sammarbetet med dumpern som fixade material åt mig..

tisdag och onsdag var jag flitig och klev upp 05.00 och stack iväg på en jogging/powerwalk tur i elljusspåret. jag säger då det, vad duktig man är!! och jag tycker nästan man är piggare 5 på morgonen än 6. Jag han precis hem, duscha, käka frukost i lugn och ro för att sen sticka till skolan 07.00.. och jag har inte vart nå trött alls på dagarna. på tisdag tog jag även en till tur på eftermiddagen runt elljusspåret. så jag är nöjd över min vecka.. dom där överflödiga kilona ska bort nuuu.

Vi har även börjat med mätteknik och det är väl inte det lättaste och vår grupp har fått en uppgift där vi ska fixa till ridbanan på stallet.. så vi har sprungit omkring och lagt upp fluktkäppar, sen flyttat på dem hela tiden.. mätt, flyttat igen, räknat ut längder, tjaffsat på varandra, mätt ut höjderna med lasern.. ja kanske man ska satsa på ett jobb som utsättare! Jag tror faktiskt det är ett rätt så okej jobb, i början av veckan tyckte jag att det var hemskt men nu är det fan roligt. riktig hjärngymnastik för att få allt rätt!

Nej nu ska jag kamma min kära hund och sen ska jag faktiskt plugga på just mätteknik. såå roligt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0