about my day

Vilken dag! Hade sovmorgon till 08.00. Vi var bara 5 st plus vår lärare Åsa som skulle städa alla maskiner plus fixa så att ljungbyn, 130:n och 220:n skulle vara klara för nästa vecka med extra fettpatroner, trasor, spadar osv. Kan säga vilket jobb där är. Jag, Rosie och Niklas började med doosan direkt och jag tog förarhytten plus fönstena och det tog sin lilla tid för rent är det då inte!.. sen har jag även städat L50 E:n, ljungbyn och catten.. Niklas och Rosie fettade maskinen och tog bort överflödigt fett vilket också tar sin tid..

Svetten rann och vädret har varit strålande sol och minst 20- 25 grader.. självaste döden när man springer upp och ner för maskinerna men det är ändå rätt så kul, det tråkiga är att det aldrig blir riktigt fint.. Kanske jag skulle bli en maskinskötare som Dagens nyheter tror haha

vi fick iaf sluta vid 1 tiden när alla maskiner vara klara och nu är jag i Gällivare och känner mig som världens tröttaste tjej, gissar på en tidig kväll!

försökte faktiskt ta bilder idag men den glömdes bort helt tiden men några helt ointressanta bilder får ni iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0