work out

Kom precis hem från en jogging/promenad, gick till nunis och tillbaka.. Det känns så otroligt bra varje gång man kommer hem, känslan av att man fick upp sin feta röv från soffan för att göra nått är oslagbart. Men jag har inte fet rumpan, utan bara ett uttryck, tänkte så ingen går omkring och kollar på min rumpa och tror att jag har nått fel i huvudet som skriver så, jag har nämligen ingen rumpa alls, jag är som en planka där bak, men det ska vi ändra på! :)

Innan jag stack ut så gjorde jag några övningar på pilatesbollen plus knäböj. Kan säga att övningarna jag gör på bollen verkligen är bra och man känner hur musklerna arbetar och svetten bara rinner..Det som är bra med den är man måste koncentrera sig så mycket på balansen samtidigt som man ska göra rätt. Tränade även lite triceps med hantlarna :)

Nu är min dag gjord, och nu ska jag nog börja på maten till veckan.. känns jobbigt, laga mat är inte direkt det roligaste som finns, men äta bör man annars dör man.. I veckan blir det kyckling med wok till lunch och sallad till middag.. Vilket blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0