Var är det vackra vädret?

Jag vill lägga mig på balkongen och sola, bli brun som en nöt och få solenergi, ja min energi har försvunnit lite, men igår var jag upp i varv tills jag somnade! Jag var så pigg att jag hade kunnat sticka ut och springa 12 på natten haha

Idag har vi inte gjort så mkt, glott på tv:n, datorn, tagit en kaffe på nyfiket, jag har handlat mat.. och nu ska jag laga mat så det är klart.. Jag sticker vid 6 tiden mot Pajala så att jag inte missar Miami Medical, min nya serie :)

Jag tror att veckan kommer bli toppen och sen bor jag inte i Pajala nå mer, kommer kännas lite konstigt att gå omkring hemma och inte kunna göra vad jag vill, men det ändå bli såå mysigt att ha familjen nära och alltid någon att prata med, och Molly att gosa med :)

Sen har jag också planer på att vara nykter till pdol, får se hur det går.. kan gå helt fel! Men hade vart ganska bra för ekonomi med tanke på att jag bara har 100 kr på kontot haha



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Jaa, det var ett tag sen! Vi borde hitta på nånting nån dag:) Jag har gått en svetsutbildning i tre veckor, men utbildningen är nästan ett år och eftersom jag fått jobb över sommaren så har jag fått sluta utbildningen tillfälligt för att börja på den igen till hösten :) Hur går det med din utbildning? Är du färdig snart? :)

2010-07-04 @ 14:52:05
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0