suck

Känner att jag bara bli irriterad över bil problemet till pdol.. Egentligen får jag inte ta morfars bil av vissa orsaker och om nått skulle hända skulle det bli hus i helevete men antingen vill ingen ta sin bil eller så har dom inge körkort åååh, skulle nästan ta bussen för slippa allt.. typiskt att allt ska krångla..

Helgen har iaf vart kanon skön och lugn.. i fredags så åkte jag och Kenneth ut och fiskade, drog upp 2 rätt så små gäddor, men glad vart jag! På lördagen var det kanon fint väder och jag satte mig på stens brygga och kastade lite med spöt och solade, det är livet! Fick världens gädda på kroken! Fick panik för jag fick aldrig död på den!
så jag ringde Kenneth och skrek

jag: Kenneth!!! var är du??
han: hemma, har gäster, vadå då ?
jag: Jag har fått världens jävla gädda på kroken och den dör aldrig
han: men slå den med åran lr nått.
jag: men jag har slagit den flera gånger den DÖR INTE!
han: men jag kommer snart.
(då tappar jag mobilen i båten och gäddan får spel )
jag: (skriker) KOM NU!!!!

haha vilken mes jag är! Men så kom Kenneths gäst från söder och hjälpte mig =) Sen drog vi ut med båten en sväng.. annars vars jag och hälsade på Maria, satt hemma, löst korsord, lyssnat på musik, på kvällen tog jag och morfar en båttur på den vindstilla sjön, såå vackert!

Men jag tror min kamera har dött :( Den har slutat orka leva och det känns tungt i mitt hjärta men men..

Nu tvvvvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0