söndag

Redan söndag och jag känner mig lite små depp att tiden gick så fort.. på tisdag så åker Jacob till bulgarien och det känns som om han ska stanna där i 6 månader och inte bara 1 vecka, kommer sakna han så att det gör ont och bara veta att man inte kan skriva sms och ringa när man vill gör att det känns som så långt bort, fast som tur är så ska jag jobba non stop och sova när jag inte gör det, sen till helgen så ska jag åka till Älvsbyn och ha så roligt som jag bara kan med världens bästa Bella och med mina gamla class mates Peter och Linus som jag gick första klass med i Örebro :) kommer verkligen bli great att träffa gamla kompisar och få annat i tankarna är grabbarna bus som är och dricker som tokar haha. vilken tur att jag har gett dom 3 regler:
1: Ni får inte dricka ihjäl er!
2: ni får inte köra moppe i fyllan, men golfbil har dom fått tillåtelse för.
3: inte bada på natten i fyllan.

haha nu förväntar jag mig att dom ska följa reglerna annars tar jag dom i örat =)




snygg bild i fredag haha, skulle precis springa iväg till evo så hann aldrig lägga upp=) Kan säga att fredags natten var bland den jobbigaste nånsin haha hoj fick ingen sömn förrän vid 5 tiden och allt pga ronnys vackra snarkningar och sen när jag lyckades få bort ronny från vardagsrummet där jag låg och kollade på film så kom jacob och klagade på ronnys snarkningar hahaha men sen låg jag och sov hela dagen till 3 i soffan medan killarna kollade på film =)  men jag tog det iaf lugnt och drack bara en öl och en drink som jakkeboy köpte till mig =)

Nu så sitter jag och kollar på Paris hiltons BFF och killarna har kafferep och leker med sina nya mobiler.. jag har nästan slutat reagera på vuvozelans (stavning) härliga tjut i mitt öra.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0