sommar

solen skiner och jag sitter inne och deppar.. why why, känns som om på sommaren kommer pressen att nu ska jag ha så jävla roligt och jag ska göra de, och de och de.. blabla men jag tror faktiskt det här kommer bli en skit sommar.. ledsen för att vara negativ men jag tror det, kan bero på att jag att jag alltid blir depp på sommaren, ja konstigt för folk blir det oftast på hösten och vintern men icke jag haha..

Det är visst marknad i helgen, men jag har redan hyrt en film så kvällen är planerad, men imorrn blir det nog att gå och strosa runt, lär inte hitta nått men ändå.. suck vilket tråkigt liv, man längtar efter helg men vad gör man? inget nää..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0