pepp!

Nu ska det bli nya tag med magen! haha

Dagens: Vart hos mormor och morfar och myst med dom, även moster var där med familj och deras 2 söta hundar! Sen drog vi till marknaden, tanken var att köpa dvd filmer, ni vet 5 för 200 kr, men hade dom nå filmer? nepp.. lite dyster gick jag in på Jive med lillkusinen och hittade short! Jag som när ute efter korta shorts som får folk att rynka på näsan och tänka: klä på dig kvinna! 260 kr, perfekt! mormor bidrog också ;) så nöjd och belåten åkte jag tillbaka till mormor..

Sen åkte jag till Ida för en kopp kaffe och surr om allt och inget och det slutade med en joggingtur på 1 h! sprang från sandviken genom stan till nyfiket och sen kulturstigen tillbaka, och jag orkade jogga nästan hela vägen! HA stolt tjej med världens sämsta kondis!

Nu är jag hemma, diggar offspring på stereon och har städat lite plus duschen och påklädnad! Jag är glad och snart kommer en snygg kille hit ;)

Men nu är jag fan taggad för träning! Det sista på magen ska bort.. hittade även en gammal almanacka från förra året då jag skrev ner mina mått, och på midjan har jag fått bort 6 cm, vid naveln har jag gått ner 11 cm! låren 2 cm och armarna 8 cm. haha lite kul att läsa sånt :P


nej nu ska jag städa bort det sista! ha en bra kväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0