mjaaau

hallo på brist av nått att göra så man kan lika skriva lite här =) Igår åkte jag till Jokkmokk, i porjus så for jag på kaffe besök för jacob skulle ändå ut och leka med fyrhjulingen och det var riktigt trevligt att träffa den tjejen =) jag är verkligen sämst på att hälsa på folk men jag försöker hela tiden bli bättre, jag lovar!

Idag så blev det en lule tripp med jacob, johan, sonny och kenny, killarna skulle växla pengar och hämta sonny bil, så jag passade på att springa in nån affär medan dom gjorde sitt och jag hittade en vanlig randig tröja på Gina för 49 kr, helt okej! och ett foundationpuder för 155 kr, tänka sig dom har sänkt sig med 5 kr, vilket kap..
sen gick jag in på Din sko och hittade 2 par skor som kostade 500 kr tillsammans, nöjd tjej och är ändå glad att jag hittade billiga saker även fast slutsumman blev dyr! men jag behövde nya klackisar så det är bra!

Nu sitter jag mest här och lyssnar på musik, har precis kollat klart filmen Crash, har sett den förr men den är så jädrans bra! tänk om alla kunde se den, vad folk faktiskt skulle lära sig något!!

nu vettefan vad man skulle hitta på, jacob är på kalas med kill gänget och jag gissar på att dom INTE tar det lugnt =)

så jag tycker att Evo ska sluta sitt jädrans jobb snart så jag får kramas med henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0