minne som en guldfisk

Alltså i förra inlägget så skulle jag skriva om filmen vi såg, men det rann bort helt från min hjärna direkt jag loggade in på blogg.se.. Men hur som helst så såg vi på Snabba Cash som vi hade laddat ner under dagen.. Kan säga att jag blev riktigt besviken på den filmen.. För det första så hörde man inget och den enda texten vi fick till var när dom pratade något annat språk.. Så när det var svenska så hörde man knappt nått.. Sen var den helt osammanhängande.. Både jag och Jacob har läst boken och den var absolut inte lika bra för boken är fan bland den bästa bok jag har läst.. De hade missat nästan allt det viktiga och han som spelade mrado passade inte alls..

Men men har andra bokböcker att se framemot.. som Shutter Island ska jag se snart när jag får tillfälle, har läst boken och den var också grymt bra!

Sen längtar jag till Jägarna 2, men det lär ta ett tag, dom har inte börjat spela in den än, men jag har en känsla av att den kommer bli grym ;)

tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0