måndag måndag underbart!

Kanske inte så underbart trotsallt.. råkade försova mig imorse, illa! Så när jag kom dit så var det bara att bege sig ut.. Idag så skulle visst jag och Håkan köra doosan.. frågan är hur ska jag och en kille på nästan 2 meter få plats i hytten? Men det gick, den ena satt bakom förarstolen haha vi körde doosan bort efter elljusspåret och börjat där att fixa vägen som praktiskt bara är några hjulspår där det det växt massa träd.. så jag har mest röjt träd och skakat bort rötter, och gömt stenar haha men kul var det! Efter lunch så fick jag köra själv, och vid 14.00 fick jag åka hem för hemstudier men jag stannade kvar och fortsatte gräva till kanske halv 4 =)

Nu ska jag iväg ut på elljusspåret, det tar emot som fan och jag känner verkligen inte för det men nu har jag lovat mig själv och då ska jag fan göra det!!

Kommer bara ha dåligt samvete annars.. sen plugga på provet, jag kommer aldrig klara det! det är så mkt att läsa och svårt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0