jaja

Tillbaka till Gällivare efter en helg i Jokkmokk, har tänkt skriva hela helgen men inte blivit av såå.. I fredags var vi i voullerim och jag bröt mitt nykterhetslöfte helt i onödan, hade vart roligare att sitta i ett hörn och pilla i naveln i -20 graders kyla.. Men vi kom dit med nöd och näppe, ja efter halva vägen var vi tvungna att bogsera tillbaka bilen, det var nog det enda som var lite lustigt hah.. och hem kom vi också..
i lördags så körde vi på mys och film hela kvällen, lyckades se igenom 3 filmer! jag tror det är ett personligt rekord för oss två, båda var nära på att somna i sista men vi höll ut och alla var bra.. hyrde faktiskt Farsan, jag tycker ändå att den var rolig, lite så där gullig :) och hon som spelar tjejen till farsans son, hon ser så jädrans bra ut och jag är avundsjuk på hennes hår! Undra om jag skulle passa i hennes hårfärg eller är det för ljust?


Idag så har vi inte gjort så mkt, tagit en promenad runt jokkmokk och ätit glass, städat jacobs lägenhet, svetten rann på slutet men vi fick klart allt och fint blev det :)



Tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0