irriterad

Igår ringde morfar sent på kvällen när jag gått och lagt mig och säger att han ska ha bilen i helgen.. eh jahapp.. hjälpte inte att säga att jag behövde bilen för att jag skulle till Älvsbyn därför att det var ju inte jobb relaterat.. Ringde Bella och vi kollade lite bussar och tåg, men det vart alldeles för knepigt så jag sa jag kommer en annan helg. Hade han ringt på dagen så hade det kunna lösa sig men inte så jädrans sent! Blev så less och irriterad.. hade såklart gått att ordna men äsch ni fattar.. Hade ju velat träffa min Bella :(

Så jag åker till Mettäjärvi istället och är där med morfar och hunden Tessie.. Kan även bli lite skönt att bara ta det lugnt, läsa på mina böcker och fiska i sjön och hjälpa morfar med båthuset.. jooda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0