happy

Idag är jag fan glad! jag vet inte varför men jag känner en enorm energi och glädje och det känns som om jag kan göra allt! Jag måste säga att jag har aldrig varit såhär pigg och utvilad efter en nattssömn även fast jacob ringde mig både 03.00 och 04.00, kan kanske bero på det, för när han inte ringer då kan jag vakna flera gånger per natt.. jätte konstigt?

Men jag klev upp vid 9 tiden med klar vakna ögon, hoppa direkt in i duschen, sen har jag smort in mig med lotion, gjort manikyr, plockat ögonbryna haha så nu känner jag mig hur fräsch som helt!

Enda nackdelen är att vädret inte är så fint så jag får lite ångest över att jag mest satt inne igår, men jag har kollat Yr.no och det ska bli bättre mot dagen, sen ska det regna lite på kvällen, men 23 grader med växlande molninghet är inget att klaga över :)

Undra om jag ska börja sy nu lite på en klänning som jag tänkt börja på ett tag! Tröjan jag fixade igår vart jag inte så jätte nöjd med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0