halllllå

Nu sitter jag och väntar på att evo ska sluta jobbet och komma hit alltså vid först 11 tiden..och då ska vi ta en fredags öl på Gasskas och snacka skit och jag ska premiära ett par av mina skor ;) meen vad ska jag göra tills hon kommer då? funderar på att röjja upp lite här och sen kanske slänga mig i sängen med min nya bok jag börjat läsa.. måste erkänna att jag la kokain boken åt sidan för en stund men jag har en stor anledning till det! Det är nämligen så att boken Allt för min syster kom tillbaka till biblioteket igår och jag var bara tvungen att börja läsa på den direkt! Det var Stina som tipsade mig att filmen även finns som bok och att den är bättre! det är alltså boken på filmen My sisters keeper.. så jag har suttit och trängts i baksätetmed johan på min vänstra sida och kenny på min högra och vart helt insatt min bok haha :P

nej vi ses my lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0