hallå

nu är jag här igen, igår hann jag aldrig skriva nått för att direkt efter att jag hade slutat så for jag till Idapinastorasyster som var sugen på en jogging tur.. när vi kommer fram så visar det sig att det är ett berg vi ska jogga upp för! nej nej jag kunde knappt gå dit upp med min kondis, men jag lyckades springa ner iaf haha
Efteråt så bjöd hon mig på en smarrig och nyttig fläskpannkaka.. så hade det riktigt trevligt igår och när jag kom hem halv 10 på kvällen så small jag direkt i säng..

Både igår och idag så har jag vaknat vid halv 5, snoozat till kvart i, frukost, dator, tv.. ja det är skönt att ta det lugnt innan man åker mot jobbet/praktiken.. vet inte riktigt vad jag ska säga?

Idag så har jag kört själv hela dagen förutom 1 timme på morgonen och jag måste säga att jag har lärt mig riktigt mkt på dom 3 dagarna jag varit där. vågen har jag inga problem alls med sålänge jag skiftar från gråberg till malm och tar från sepen, men skulle det var nått annat så hade det vart en annan historia.. Sen har jag fått in det där med att få i mer i skopan, tidigare gick det inte riktigt varje gång men nu gåre fin fint, fast jag är lite feg. det låter så knäppt att säga att den får i 15 ton men så är det..

Annars så har det spöregnat imorse. det var som om någon släppte en hink över oss och allt förvandlades till lera och gyttja..halva vägen försvann och var en enda stor pöl.. men då har jag fått träna på det såå..

nu ska jag snart åka till Linas och Manuella och hämta mat, familjen var visst sugen på hämtmat.. då blir det så =)

Var lite sugen på visa vad jag kör, så jag googlade fram en bild på nätet =) svårt att se hur stor den är men hjulen går kanske till nacken på mig, ett hummm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0