haha

åh nu ska jag skärpa mig och sluta vara så jäkla negativ! Jag har ju sagt att jag ska sluta men det är så svårt, för det är när man är ledsen som man helst vill skriva av sig, visst? Men jag blir såhär på sommaren..
har precis smält i mig mat, proteiner och kolhydrater.. knappt så att jag fick i mig nått, men samtidigt är jag så hungrig, har nästan inte ätit nått på nån dag.. så jag ska bli lite bättre..
 
Idag så började jag min dag i grävmaskinen mitt ute i skogen och fortsatte på mitt arbete till 11.00, redan vid 9 var jag så kissnödig att jag höll på att dö, men att drar av byxorna där i snårskogen med 100000 tals mygg kändes inte som ett alternativ, inte heller att gå till baracken som ligger några km därifrån, så jag höll mig :P Alltså måste säga att jag är så nöjd med det jag har gjort än sålänge! Jag tror faktiskt jag skulle kunna jobba ute i skogen.. äsch jag ändrar mig från varje uppgift, helt ärligt så är nog allt lika roligt! Det enda som kan göra ett arbete tråkigt är när man står dåligt med maskinen, lyckligtvis går det lätt att fixa det =)


Men idag har jag haft ett sug att gå på bio! Vad kul det hade vart att åka en spontan resa till Lule, kanske käka lite god mat och sen gå på bio, bara för känslan! Men det lär ju icke ske för jag är pank som en gris :) men kul hade det vart! Sen skulle jag gärna vilja vinna kanske 10 000 kr som jag bara får köpa kläder för.. dom får alltså inte sparas!

Hade förresten genomgång på provet idag, jag tror det kommer gå jätte bra! Det verkade inte så svårt och jag kunde det mest.. nu slipper jag gå omkring med en klump i magen iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0