graow

är på ett negativt humör helt plötsligt.. känner mig ful, tjock, irriterad, oälskad blala ni vet en sån kväll.. Jag ska sova bort den kvällen snart.. men TYVÄRR så måste jag äta middag först och sen åka till kullen för att klippa både mormor och morfar.. bara för att mamma kom hem redan idag och ville inte ha hit dom för att det var så mkt grejjer.. känns som en evighet att åka dit men men..

Sen är jag less för alla säger olika.. har hittat en jätte fin Celica för 10 000 kr men tanken måste bytas.. Och jag har hittat en tank och jag behöver bara betala 3000 kr för byte och allt. men mamma tycker det låter suspekt när den är så billig, men egentligen är det ett bra pris för en tank som behöver bytas enligt andra.. men mamma har alltid rätt, nåja får väl drömma vidare.. Hittade en Carina för 15000, riktigt fräsch men det fanns en annan som skulle fundera på om han skulle ha den till 8 ikväll så vi ser väl. kanske blir bil ägare idag!

men nu drömmer jag om min säng, lite tv och mys för mig själv..

fick förresten höra nått otroligt i helgen.. helt sjukt, jag tappade hakan och trodde inte riktigt på det, men nu tror jag på det, på allvar så det är verkligen nått att se framemot även fast jag absolut inte ser framemot det! h0h0 nu är ni nyfikna va? Jag kan inte berätta, bara närmsta familjen som får veta, men vem vet jag kanske berätta om 1 månad, 1 år, 5 år, 1+, år 20 år? vem vet =)

nu är det mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0