Förstår ni?

Fattar ni att imorgon så är jag klar med min utbildning och idag så spikade jag det sista provet om vatten och avlopp! Bara känslan av att man har utfört det här och hur mycket jag har lärt mig på dom här 16 veckorna som bara har rullar fram i ultrasnabb takt.. 22 Mars satte jag min fot i Pajala, ett samhälle som jag bara har varit på en gång och då i fyllan och villan och gjorde fuffens för oss som absolut inte uppskattades haha..

Men känns jätte konstigt att aldrig mer få träffa "klassen" nå mer, höra deras knäppa kommentare och skratta så jag får ont i magen :P men kommer verkligen sakna grabbarna och gubbarna :P

Äsch vi kör ett litet bildspel =)


Urpo lek inte med skoelden!


Kent hälsar alltid när man går förbi!


Jag fick prov köra Snells ec 700 och mata krossen :P


Emiliooo poserar vid våra fina maskiner:P

Rosie raggade runt med paddan fast daniel fick komma med ett handtag i kurvorna:P


Kjellin ska flytta containern och Lassa står på den :P

Och vi hann med ett besök i Aitik =)



That's it! nu ska jag lösa lite korsord tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0