första dagen

wiihoo nu är första dagen på praktiken slut och jag hur trött som helst.. tror faktiskt jag ska lägga mig i sängen snart, men så är det när man är ny på ett ställe och det är är så mkt man ska ta in i skallen men kul har det varit! Började som sagt 08.00, och jag blev hämtad från parkeringen, vi for runt och kollade lite, lämnade maten osv.. Sen fick jag träffa han som ska vara min handledare i veckan och han var jätte trevlig så det var inte så jobbigt..
maskinen är hyffsat stor och lite smått nervöst var det såklart när man själv skulle köra men tycker ändå att det gick bra för mig.. det svåraste är nog att få in allt man ska komma ihåg om vågen i skallen, det är inte direkt bara att byta material och göra nått annat, då måste man knappa in vilket material man nu ska jobba med.. äsch svårt att förklara när jag själv inte kan allt :) men jag lovar, snart sitter det :D

imorrn ska jag upp före 5 och ska vara där halv 6, så allt är klart kl.6 :)

Fick förresten en högtrycksdusch, läckage på slangen så man var dyblöt och min nya glänsande jacka är redan skitig så ny syns det att man jobbat lite iaf hahaha


nåja höres och hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0