:/

Snart dags att bege sig mot gropen, solen skiner och jag tror det kommer bli olidligt idag, det värsta är att man kan inte gå med t shirt för då dör man av alla myggbett. vilket dilemma! annars är jag på dåligt humör.. känns som om jag går omkring och är depp hela tiden, måste alltid anstränga mig för att inte tänka för mkt! Ibland kan jag få några skratt på skolan och dom är uppskattade! Som att gå i en bubbla, och bara vara självisk och tänka men jag då? varför skriver du inte så till mig??? och sen ett litet skrik i sorgsenhet

h e h e Nu ska jag ta på mig mina snygga varselbyxor, mina snygga clownskor med stålhätta och en settig tshirt. love it!

men vet ni, skit samma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0