blää

Läste för nån dag sen att någon hittat en död mus i lösviktsgodiset, jävligt äckligt, men nu när jag kikade runt på aftonbladet så läser jag att några har hittat en död mus i salladen från Willys, finns bara ett sätt att beskriva det på : FY FAN VAD ÄCKLIGT.. vågar man ens handla mat nå mer? man läser hela tiden hur folk hittar småkryp, plast eller annat men möss måste vara det värsta att hitta i sin mat..

Jag har då hittat en död mus en gång, fast det var inte i maten utan i Mollys mun, jag drog ut den för att jag trodde det var en pinne.. jag kan säga att jag använde inte min högra hand på 1 vecka och hunden tittade jag inte ens på. haha jag mådde rent ut sagt psykiskt dåligt!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

NÄÄ fyfANNN vad vidrigt!! jag spyyyyyr

2010-07-02 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0