Back in town

Nu är jag tillbaks i Gällivare och Pajala känns väldigt långt borta och jag måste erkänna att det känns lite konstigt, för jag har faktiskt trivts bra där! Men nu är det som det är och jag börjar bli lite nervös inför praktiken som väntar jag, så många frågor, tänk om dom inte tycker om mig, tänk om jag inte tycker om dom? Tänk om dom tycker att jag är jätte dålig, vad händer om jag inte får vara kvar? Bara tiden som får utvisa och ge mig svar men kul ska det bli! :D

Nej jag funderar på att ta fram strykbrädan och strykjärnet och stryka kläder.. bara för att få lite mer ordning i min garderob, ett tips =)


Måste bara berätta att nu har jag fått min Kokain bok haha, jag var som en barn på julafton när jag hämtade den på biblioteket idag, och jag var bara tvungen att läsa några sidor hos mormor..Kan säga att jag har höga förväntningar på den! men än så länge så verkar den riktigt bra :)


Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) Kolla gärna in min nya, växande sex och kärleksblogg. Den har massor att erbjuda inom sex, kärlek och fantasi. Jag har en massa kategorier som för honom/henne, veckans sexställning,tips, relation, noveller och en massa mer. Har även kategorier där läsarna kan vara delaktiga.



Har även en del diskussions ämnen och frågor&svar:) Skulle vara jätte kul om du kollade in den lite. Bloggen är till för att hjälpa och för att ge en rolig och skön läsning :)De flesta ogillar reklam, men vill som alla andra i början ha en chans att få synas jue:)

2010-07-10 @ 22:08:26
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0