ajajaj

Måste bara klaga lite.. Jag har så ont att jag dör snart.. mina läppar är offret. Dom är praktiskt taget helt sönder.. Spelar ingen roll om jag smörjer dom för det torkar ut efter 1 minut.. Men ska se om det finns Idomin på Ica ikväll annars dör jag.. Usch plus att man känner sig så ful och sliten hela tiden.. fast det hade jag nog gjort även fast dom var hela haha.. Men nu har jag helg och imorrn åker jag mot Älvsbyn ;)

Igår hann jag aldrig skriva nått för tanken var att åka på onsdagspub (nykter såklart) Så jag åkte till C och där satt det lite folk och drack och jag var allmänt nykter, men det var trevligt! Jag åkte jag till Nex för dom skulle dit först 11 och jag var så trött så jag gav upp.. fast det hade vart kul att träffa folk där..

Idag har det gått bra, igår med.. Lite stressigt ett tag, skulle ta bort en "låda" där all metall hamnar i som har kommit i crossen.. Men det gick inte så bra, den var skapligt sönder och sen gjorde jag största missen, glömde slå på redskapslåset så när jag skulle tippa allt i containern så lossnade ena haha åh! Och för att fixa det så missade jag en massa tid på tippen och när jag kom upp så var det full rulle att hinna ikapp.. Men vägen har Olle och Kim börjat fixa lite bättre för den blev så jädrans brant i natt så alla fyraxlade bilar fick tömma på hela rampen så där sparade jag en massa tid, även fast det bara var 2 st som var det..

Men gissa, idag hade jag kameran med mig! hann inte ta så mkt kort men något litet foto hann jag minsann ta ;)


Bandtraktorn! Hade vart kul att provköra den och lite läskigt :P

Nästan högst upp. Kurerna ni ser närmast, där är det vi har kaffe och lunch..
Vid dom blå tälten där nere så parkerar jag traktorn och har kaffe innan och efter att man jobbar. har räknat ut att det blir 5 koppar kaffe haha illa.

Grävmaskinen som lastar på lastbilarna som kommer och tippar till mig.

Haha ojdå! Men det gick bra så ni vet, Stefan dirigerade mig och gav tips på hur jag skulle göra.. hade vart jävligt krångligt om den skulle ramla i..

Liten traktor, stor traktor :P ja 120:n fick en dusch idag, kändes ju väldigt värt för direkt vi for därifrån så kom ett riktigt skyfall.. värre än förre veckans regn!! Men den blev väldigt fin iaf =)

Nej nu ska jag åka och klippa janina! Tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0