ååh

Vad tråkigt jag har.. har pluggat, har sytt på en tröja, har dammsugit, städat, fixat kläder, packat upp. vad ska jag göra nu? väntar mest på att dom 101 dalmatinerna ska börja haha 18.55 can't wait! efter det så ska jag se Alice i underlandet som jag redan har hyrt, men känns så trist att slå på den redan! Funderar på om jag ska gå och köpa nå fredagsmys, eller slippa? På tal om mat, har bara ätit en korv sen igår lunch och jag är inte ens hungrig, men jag ska pressa i mig lite mat snart

Förresten, idag är jag med i NSD haha man kan näääästan säga att jag är med på första sidan haha, är iaf med i Pajala bladet, 2 bilder, ser lika trött och osminkad ut som jag alltid gör, trevligt! :)

nu ska jag spela bitch på blip! mjau Jag har förresten gjort nått jävligt dåligt idag, 2 gånger och jag ska göra det igen sen, men det är bara för att jag är som jag är idag""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0