åååh

Idag har det varit en ååh dag, försökte sluta snusa gick inge bra, min läppar har aldrig varit så torra och spruckna som idag, har haft konstant ont i dom i kanske 10 månader nu.. någon som har ett botemedel? är fan ett problem..
Sen hade jag en annan skopa på maskinen och den vill bara inte sammarbeta med mig!! Som tur är fick jag en ny maskin idag en 120E lite nyare och till och med en stereo haha, och gissa vad mer? en parkeringsbroms och centralsmörjning wiihoo.. plus en fin planeringsskopa..
Sen det största ååået är att idag for killarna till Bulgarien och det känns så tomt och långt borta fast det är väl klart att jag unnar dom en rolig resan men hur ska jag överleva i 1 vecka? Det jag är mest orolig över är att jacob ska ringa mitt i natten och säga att han är vilse :S Jag kommer vara ett vrak haha ..
faan men snart är det tisdag igen, vilken tur att dagarna går fort och snart är det pdol.. ja jag är glad!

men dagen annars har vart, hm lite stressig och nervös, haft dödsångest kanske 3 gånger.. Det jobbigaste är att vi ska göra en väg ner och det börjat bli skapligt brant, 3 av 4 lastbilar ville ett tag inte tippa där för sluttningen haha då kan ni tänka er.. kul om man får för mkt i skopan där och traktorn tippar.. yes några antal meter ner i backen innan man dör.. Det här är min största nackdel, jag är så satans rädd och jag försöker att koppla bort det men det är svårt.. Men jag tränar på det hela tiden..

nu ska jag fixa lite i rummet och sen fixa lite mat för imorgon.. Ikväll blir det toppstugan med Ida =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

testa ldb happy lips (jättebillig och jättebra) finns nog på coop.

2010-07-21 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0